Royal Black
cokelatblossom
hye. Welcome to my blog. Have a seat and enjoy it :}
Tagboard code here


Convocation Day
Sunday 27 January 2013 | 23:25 | 0 comments


Assalamualaikum...

setelah lama tak update blog dan berbulan-bulan dah aku konvo, today is the day la untuk upload gambar-gambar yang dah bertapuk dalam lappy.

mane tak nye, buat la bepuluh-puluh blog pun, aku tetap lupa password.. ini pun jenuh nak bukak baru boleh..

konvo???? yela, hari tu aku dah konvo.. perasaan masa tu jangan tanya la.. tetibe ada satu perasaan yang lain sangat. aku rasa macam penat belajar tu dah terbalas. Bangga dengan diri sendiri nih..

Dengan hadirnya family aku, tu pun dah cukup mengembirakan aku, tapi ada lagi someone yang datang lagi buat aku gumbira..hahaha

Mr. KR.. Kebetulan dia tengah free.. So, aku ajak la dia datang. Nak tahu siapa dia, nanti aku kasi tengok gambar..huhuu..





ini aktiviti aku kalau dh ketemu sama mek berdua ni.. #shopping
memang sayang la dengan makcik berdua nih..







macam biasa la kalau family aku dtg sini, mesti pergi merata la.. walaupun ada tempat yang dorang dah pernah datang, tapi dorang tak jemu pun...









pape hal pun photo studio wajib..!!















sudah-sudah la kan, malas aku nak upoad banyak-banyak.





ok, Mr. KR.. kawan yang sangat baik, memahami dan always support apa yang aku buat.




Old things